Interviu cu Victor Pană, autorul cărții ”Cum să fii un tată grozav” – Booknation

Booknation: Pentru persoanele care nu au avut ocazia să te cunoască, ne poți spune câteva lucruri despre tine?

Cine sunt eu?
M-am întrebat și eu de multe ori. Întrebarea mi se pare, însă, prost pusă și ar trebui să sune cam așa:

Cine aș fi fost eu dacă nu eram tatăl fiicei mele?
Aș fi fost, probabil, ori vreo pramatie, ca atâtea altele, ori un om normal, cu o viață ștearsă și care nu știe decât drumul spre și de la job. Și asta pentru că nu m-am născut vreun geniu și nici nu mi-aș fi dorit.

Deci… Cine sunt eu?


Sunt tatăl fiicei mele și, din acest motiv, sunt unul dintre cei mai bogați oameni de pe Pământ. Pentru că am ce mi-am dorit și, mai ales, cum mi-am dorit. Am dragostea necondiționată a puiului meu drag, pe care mi-o arată și mi-o demonstrează în fiecare zi. Câți dintre voi simt asta zilnic, oră de oră, minut cu minut? Câți dintre voi încheiați fiecare discuție, telefonică sau față în față, cu cele două cuvinte magice auzite din gura puiului vostru: „Te iubesc!”? Sau mesajele sms ori whatsapp? Și asta nu doar când sunt mici, ci și în perioada lor rebelă, adolescența. Perioadă în care se ascund de noi pentru că așa e „cool”, darămite să ne mai spună că ne iubesc. Și fata mea a fost și este, încă, rebelă. Dar mă iubește și nu ezită niciodată să mi-o spună.

Ăsta sunt eu! Un tată de fată fericit și mândru.

În rest…

Citiți tot interviul pe booknation.ro

#cumsafiiuntatagrozav

#fataluitata

#tatadefata

#autoriromani

#parenting

print: https://mybestseller.ro/magazin/cum-sa-fii-un-tata-grozav/

ebook: https://play.google.com/store/books/details/Victor_Pana_Cum_s%C4%83_fii_un_tat%C4%83_grozav?id=QHldEAAAQBAJ

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.